cererile privind solicitarile de...

ANUNT IMPORTANT!!

 CERERILE PRIVIND SOLICITĂRILE DE:

- PRELUNGIRE DE ŞCOLARITATE (Repetare/An complementar)

 - INTRERUPERI DE STUDII

- RELUARE DE STUDII

- REÎNMATRICULARE

 - MOBILITĂȚI

SE TRANSMIT ELECTRONIC PE ADRESA DE EMAIL A FACULTĂȚII f-mi@unitbv.ro – de pe adresa institutională a studentului în perioada 10.09. ÷ 14.09.2020

CERERILE PRIVIND SOLICITĂRILE DE:

-ÎNMATRICULARE ÎN AN SUPERIOR se transmit electronic pe adresa de email a facultății (termen 14.09.2020)

 Termenul limită pentru depunerea solicitărilor este 14.09.2020, ora 15 oo

 STUDENŢII CARE VOR PRIMI AVIZUL CONSILIULUI FACULTĂŢII pentru solicitările de mai sus VOR ACHITA TAXELE IMPUSE ÎN FUNCŢIE DE SITUAŢȚIA ŞCOLARĂ PERSONALĂ, PÂNĂ LA DATA DE 20.09.2020, ora 15.00.

 Plățile se pot face prin Bancă-Ordin de plată, Poştă-Mandat - vezi infoIMG 20200923 WA0000 01 

 specificându-se la detaliile plății - Fac.MI,specializarea și pt.ce anume a fost făcută plata. În cazul în care plata se face din alt cont decât al solicitantului cererii se va trece numele celui pt. care este făcută plata. Va fi transmisă OGLIGATORIU dovada plății la adresa de email f-mi@unitbv.ro, până la data de 21.09.2020, ora 15.00.

 Plățile ulterioare acestei date NU vor fi luate în considerare, iar aprobarea pentru solicitare va fi anulată de drept.